Kwaliteitsborging

Als cliënt van Tzorg kunt u rekenen op zorg met aandacht. Het spreekt voor zich dat wij de kwaliteit van onze dienstverlening heel serieus nemen. Betrokken medewerkers spelen daar een grote rol bij. Betrokkenheid betekent ook open staan voor uw wensen, vragen en kritiek want zo kunnen we ons als zorgspecialist continu verbeteren. Uw belang staat voorop bij Tzorg.

Wij beloven onze cliënten de beste thuisondersteuning en individuele begeleiding vanuit de volgende uitgangspunten:

  • Duidelijke afspraken
  • Zorgvuldige communicatie
  • Correcte houding richting de cliënt
  • Respect voor privacy
  • Betrouwbare en deskundige hulp

Tzorg vindt het belangrijk om van u te horen wat u vindt van onze dienstverlening. Hoe ervaart u de zorg? Hoe is het contact en bent u tevreden over het resultaat? Wij horen graag wat u ervan vindt en doen ook onderzoek naar de clienttevredenheid.

Heeft u vragen of opmerkingen over de kwaliteit van ons werk? Dan kunt u terecht bij uw zorgcoördinator. Mocht uw zorgcoördinator geen oplossing kunnen bieden, dan kunt zich wenden tot de klachtenprocedure . Heeft u een vraag over onze zorgverlening, de kosten van thuishulp of over de aard van de werkzaamheden. Bekijk de veelgestelde vragen.

Bekijk hier de klachtenregeling en het klachtenjaarverslag van 2019 van Tzorg. Deze klachtenregeling beschrijft de wijze waarop u een klacht kunt indienen bij Tzorg en op welke wijze Tzorg omgaat met uw klacht. Het doel van de klachtenregeling is, om op grond van ontvangen klachten, structurele tekortkomingen in de dienstverlening en/of organisatie te signaleren en te verbeteren.