Ik ben cliënt
en ik wil contact
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Bijvoorbeeld via een webformulier of door uw zorgcoördinator en planbureau te bellen. Bekijk hieronder de opties.
-
Het zorgmoment komt niet uit. Wat moet ik doen?
Geef dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van het zorgmoment door aan uw planbureau. Vul hier uw postcode in voor het telefoonnummer.
-
Wie is mijn aanspreekpunt bij Tzorg?
Met het planbureau heeft u contact over de planning. Voor vragen over uw zorgmoment of zorgbehoeften kunt u terecht bij uw zorgcoördinator. Vul hier uw postcode in voor de telefoonnummers.
-
Hoe regel ik meer ondersteuning?
U kunt een verhoging voor uw indicatie vragen. Dit gaat meestal via de gemeente. U heeft dan contact met de Wmo-consulent. Soms is Tzorg verantwoordelijk voor de indicatie, neem in dat geval contact op met uw zorgcoördinator.
Wordt uw indicatie niet verhoogd? Dan kunt u zelf extra ondersteuning bijkopen. Lees meer.
-
Komt mijn thuishulp/begeleider op feestdagen?
Onze thuishulpen en begeleiders zijn op feestdagen vrij. U ontvangt dan geen hulp. Werkzaamheden plannen we zoveel mogelijk op een ander moment. Bespreek dit samen en geef het door aan uw planbureau.
-
Mijn thuishulp/begeleider is ziek of heeft vakantie, wat nu?
Het planbureau overlegt met u of er vervanging komt. Eventueel kan uw vaste thuishulp/begeleider op een ander moment komen.
-
Mijn thuishulp of begeleider heeft iets kapot gemaakt. Hoe meld ik dit?
Wanneer de thuishulp/begeleider iets stuk maakt tijdens het zorgmoment neemt u contact op met uw zorgcoördinator.
-
Ik heb een factuur ontvangen van het CAK, maar deze klopt niet. Wat moet ik doen?
Neem contact op met het CAK. De contactgegevens vindt u op de website van het CAK.
De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Graag hoort de cliëntraad ook uw ideeën. Wilt u een onderwerp onder de aandacht brengen neem dan contact op via clientenraad@tzorg.nl.
Een aangenaam thuis, daar zorgen wij voor. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom horen wij graag hoe u onze ondersteuning ervaart. Laat uw mening weten via het cliënttevredenheidsonderzoek. Daarvoor ontvangt u periodiek per e-mail een uitnodiging.