Ik voelde meteen een klik met Jeroen

Ik ben cliënt
en ik wil contact

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Bijvoorbeeld via een webformulier of door uw zorgcoördinator en planbureau te bellen. Bekijk hieronder de opties.

Waar kunnen we u mee helpen?
  • Gepland zorgmoment wijzigen

    Kan uw geplande zorgmoment niet doorgaan? Geef dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren door aan ons planbureau.

    Zoek telefoonnummer
  • Gemiste zorg melden

    Ging uw zorgmoment niet door? Of heeft u minder zorg ontvangen dan afgesproken? Laat het ons weten.

    Melden
  • E-mailadres doorgeven

    Wilt u of uw contactpersoon op de hoogte blijven? Geef dan een e-mailadres aan ons door. Dat kan ook telefonisch via uw planbureau.

    E-mailadres doorgeven
  • Compliment of klacht

    Uw mening is belangrijk voor ons. Zo blijven we onze ondersteuning verbeteren.

    Mening geven
  • Contact

    Zorgcoördinator of planbureau bellen?

    Zoek gegevens
  • Andere vragen

    De meeste vragen die u als cliënt kunt hebben, beantwoorden wij in de veelgestelde vragen en nuttige tips.

    Bekijk veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen en nuttige tips
  • Wie is mijn aanspreekpunt bij Tzorg?

    De zorgcoördinator
    De zorgcoördinator is uw eerste aanspreekpunt. Dit kunt u bespreken met uw zorgcoördinator:

    • Vragen over uw ondersteuning
    • Veranderingen in uw (gezondheids)situatie
    • Vragen of problemen bij onze dienstverlening

     

    Het planbureau
    Met het planbureau heeft u contact over de planning. Bel het planbureau als uw zorgmoment niet uitkomt.

     

    In de welkomstbrief in uw zorgmap vindt u het telefoonnummers van uw zorgcoördinator en planbureau. Of vul hier uw postcode in voor het telefoonnummer.

  • Het zorgmoment komt niet uit. Wat moet ik doen?

    Geef dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van het zorgmoment door aan uw planbureau. Vul hier uw postcode in voor het telefoonnummer.

  • Komt mijn thuishulp/begeleider op feestdagen?

    Onze thuishulpen en begeleiders zijn op feestdagen vrij. U ontvangt dan geen hulp. Werkzaamheden plannen we zoveel mogelijk op een ander moment. Bespreek dit samen en geef het door aan uw planbureau. Vul hier uw postcode in voor het telefoonnummer van uw planbureau.

  • Mijn thuishulp/begeleider is ziek of heeft vakantie, wat nu?

    Het planbureau overlegt met u of er vervanging komt. Eventueel kan uw vaste thuishulp/begeleider op een ander moment komen.

  • Hoe regel ik meer ondersteuning?

    U kunt een verhoging voor uw indicatie vragen. Dit gaat meestal via de gemeente. U heeft dan contact met de Wmo-consulent. Soms is Tzorg verantwoordelijk voor de indicatie, neem in dat geval contact op met uw zorgcoördinator.

    Wordt uw indicatie niet verhoogd? Dan kunt u zelf extra ondersteuning bijkopen. Lees meer.

  • Hoe meld ik schade?

    Het kan voorkomen dat er tijdens onze dienstverlening schade ontstaat. De schadeprocedure van Tzorg geldt dan. De schadeprocedure en hoe u schade meldt vindt u op deze pagina.

  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van Tzorg?

    U vindt de algemene voorwaarden van uw zorgovereenkomst op: www.Tzorg.nl/algemene-voorwaarden 

  • Ik heb een andere vraag. Waar kan ik die stellen?

    Bekijk eerst alle veelgestelde vragen en nuttige tips op deze pagina. Vind u niet wat u zoekt? Neem dan contact op met uw zorgcoördinator. Het telefoonnummer vindt u op de welkomstbrief in uw zorgmap of vul hier uw postcode in.

Cliëntenraad

De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Graag hoort de cliëntenraad ook uw ideeën. Wilt u een onderwerp onder de aandacht brengen neem dan contact op via clientenraad@tzorg.nl.

Cliënttevredenheid

Een aangenaam thuis, daar zorgen wij voor. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom horen wij graag hoe u onze ondersteuning ervaart. Laat uw mening weten via het cliënttevredenheidsonderzoek. Daarvoor ontvangt u periodiek per e-mail een uitnodiging.