De cliëntenraad komt 6 keer per jaar fysiek samen en 3 keer per jaar online. Op deze momenten bespreken zij:

  • Onvrede, vragen en tips vanuit cliënten of hun naasten.
  • De uitslag van het cliënttevredenheidsonderzoek. Over aandachtspunten adviseren wij Tzorg.
  • Wat er in de regio speelt. Elk raadslid heeft contact met 1 of 2 regiokantoren. Zo weten we wat er daar speelt en werken we aan verbetering in elke regio.
  • De begroting.
  • Het jaarverslag van de cliëntenraad.
  • De klachtenregeling van Tzorg.
  • Nieuwe ontwikkelingen bij Tzorg.

Wij horen graag jouw stem

De cliëntenraad bespreekt verschillende onderwerpen. Deze komen van onze kennissenkring, mantelzorgers, cliënten en social media. Wij horen ook graag jouw stem! Zo maken we samen de hulp van Tzorg nog beter.

Ook zijn wij altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste leden. Ben jij digitaal vaardig én sta jij ervoor open om meerdere keren per jaar aanwezig te zijn bij vergaderingen in Uden?