Alle informatie op één plek

Mijn zorgmap

U heeft van ons een zorgmap gekregen. Bewaar deze map goed. Daarin zitten:

  • Persoonlijke documenten
  • Informatie en nuttige tips
  • Algemene voorwaarden

Op deze pagina vindt u met wie en hoe u contact opneemt als u vragen heeft of iets wilt doorgeven. Neem gerust contact met ons op!

  • Gepland zorgmoment wijzigen of annuleren

    Wijzigingen geeft u uiterlijk 24 uur van tevoren door aan de planning. Het telefoonnummer vindt u in uw welkomstbrief of kan u opzoeken via deze website.

    Zoek telefoonnummer
  • Ik heb een vraag over mijn planning

    Neem voor vragen over uw planning contact op met het planbureau. U vindt dit telefoonnummer in uw welkomstbrief in de zorgmap of u kan het opzoeken via deze website.

    Zoek telefoonnummer
  • Ik heb een vraag over mijn ondersteuning

    Bekijk onze veelgestelde vragen en antwoorden. Staat uw vraag daar niet tussen? Neem dan contact op met uw zorgcoördinator.

    Contact opnemen
  • Klacht of compliment doorgeven

    Heeft u een compliment of klacht voor ons? We horen het heel graag. Geef uw mening of neem contact op met uw zorgcoördinator.

    Mening geven
  • Gemiste zorg melden

    Heeft u geen zorg gehad op een afgesproken moment? Meld de gemiste zorg of neem contact op met uw zorgcoördinator.

    Zoek gegevens
  • Het melden van schade en incidenten

    Heel vervelend wanneer er iets stuk is gegaan of is gebeurd in uw huis. Hiervoor kunt u contact opnemen met uw zorgcoördinator.

    Contactgegevens
Veelgestelde vragen
  • Het zorgmoment komt niet uit. Wat moet ik doen?

    Geef dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van het zorgmoment door aan uw planbureau. Vul hier uw postcode in voor het telefoonnummer.

  • Wie is mijn aanspreekpunt bij Tzorg?

    Met het planbureau heeft u contact over de planning. Voor vragen over uw zorgmoment of zorgbehoeften kunt u terecht bij uw zorgcoördinator. Vul hier uw postcode in voor de telefoonnummers.

  • Hoe regel ik meer ondersteuning?

    U kunt een verhoging voor uw indicatie vragen. Dit gaat meestal via de gemeente. U heeft dan contact met de Wmo-consulent. Soms is Tzorg verantwoordelijk voor de indicatie, neem in dat geval contact op met uw zorgcoördinator.

    Wordt uw indicatie niet verhoogd? Dan kunt u zelf extra ondersteuning bijkopen. Lees meer.

  • Komt mijn thuishulp/begeleider op feestdagen?

    Onze thuishulpen en begeleiders zijn op feestdagen vrij. U ontvangt dan geen hulp. Werkzaamheden plannen we zoveel mogelijk op een ander moment. Bespreek dit samen en geef het door aan uw planbureau.

  • Mijn thuishulp/begeleider is ziek of heeft vakantie, wat nu?

    Het planbureau overlegt met u of er vervanging komt. Eventueel kan uw vaste thuishulp/begeleider op een ander moment komen.

  • Mijn thuishulp of begeleider heeft iets kapot gemaakt. Hoe meld ik dit?

    Wanneer de thuishulp/begeleider iets stuk maakt tijdens het zorgmoment neemt u contact op met uw zorgcoördinator.

  • Ik heb een factuur ontvangen van het CAK, maar deze klopt niet. Wat moet ik doen?

    Neem contact op met het CAK. De contactgegevens vindt u op de website van het CAK.

Cliëntenraad

De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Graag hoort de cliëntraad ook uw ideeën. Wilt u een onderwerp onder de aandacht brengen neem dan contact op via clientenraad@tzorg.nl.

Cliënttevredenheid

Een aangenaam thuis, daar zorgen wij voor. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom horen wij graag hoe u onze ondersteuning ervaart. Laat uw mening weten via het cliënttevredenheidsonderzoek. Daarvoor ontvangt u periodiek per e-mail een uitnodiging.