
Hoe kunnen we je helpen?
Past de ondersteuning nog bij mij?
Heb je tijdelijk meer hulp nodig dan je nu krijgt, bijvoorbeeld omdat je geopereerd bent of bepaalde taken niet meer zelfstandig lukken? Als je incidenteel (tijdelijk) meer hulp nodig hebt, bespreekt jouw zorgcoördinator de opties met jou.
Vul je postcode in en neem contact op met je zorgcoördinator.
Veelgestelde vragen
Onze thuishulpen en begeleiders willen jou zoveel mogelijk vrij laten in hoe jij woont en leeft, maar er zijn een paar regels die voor alle cliënten gelden. Het is namelijk belangrijk om het onderling vertrouwen niet te schaden. Daarom hebben wij voor jou als cliënt enkele gedragsregels opgesteld.
Geef dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van het zorgmoment door aan jouw planbureau.
Lees hier meer over hoe je schade kunt melden.
Cliënttevredenheid
Een aangenaam thuis, daar zorgen wij voor. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Daarom horen wij graag hoe je onze ondersteuning ervaart. Laat jouw mening weten via het cliënttevredenheidsonderzoek.
Wil je meedoen? Vul dan hier jouw gegevens en mailadres in.
Cliëntenraad
De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Graag hoort de cliëntenraad ook jouw ideeën. Wil je een onderwerp onder de aandacht brengen? Neem dan contact op.