Snelzoeker zorgmap
Veelgestelde vragen
Onze thuishulpen en begeleiders willen jou zoveel mogelijk vrij laten in hoe jij woont en leeft, maar er zijn een paar regels die voor alle cliënten gelden. Het is namelijk belangrijk om het onderling vertrouwen niet te schaden. Daarom hebben wij voor jou als cliënt enkele gedragsregels opgesteld.
Geef dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van het zorgmoment door aan jouw planbureau.
Wil je een klacht indienen voor jouw hulp of de hulp aan een naaste? Deel jouw ervaring dan eerst met de zorgcoördinator. Kom je er samen niet uit? Bekijk hier dan het hele klachtenproces.
Lees hier meer over hoe je schade kunt melden.
Vind jouw aanspreekpunt bij Tzorg
Naast jouw hulp of begeleider, heb je ook contact met de zorgcoördinator en het planbureau. De zorgcoördinator is jouw eerste aanspreekpunt voor vragen over jouw zorg. Met het planbureau heb je contact over de planning. Vul hieronder jouw postcode in. Daarna vind je het telefoonnummer of mailadres van jouw zorgcoördinator en planbureau.
Is je vraag niet beantwoord?
Wij nemen graag contact met je op om te helpen. Dit doen we per e-mail of telefonisch. Wat heeft je voorkeur?
Of, bel ons
Om je telefonisch zo goed mogelijk te helpen willen we graag weten in welke regio je huishoudelijke hulp of individuele begeleiding krijgt. Zo koppelen we je aan de juiste persoon.