Ik wil contact met Tzorg
Laat ons weten wat je vraag is.
Heb je tijdelijk meer hulp nodig dan je nu krijgt, bijvoorbeeld omdat je geopereerd bent of bepaalde taken niet meer zelfstandig lukken? Als je incidenteel (tijdelijk) meer hulp nodig hebt, bespreekt jouw zorgcoördinator de opties met jou.
Vul je postcode in en neem contact op met je zorgcoördinator.
Onze thuishulpen en begeleiders willen jou zoveel mogelijk vrij laten in hoe jij woont en leeft, maar er zijn een paar regels die voor alle cliënten gelden. Het is namelijk belangrijk om het onderling vertrouwen niet te schaden. Daarom hebben wij voor jou als cliënt enkele gedragsregels opgesteld.
Kun je op het afgesproken moment geen ondersteuning ontvangen? Meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren bij jouw planbureau van Tzorg. Let op: als je je afmeldt bij een andere zorgaanbieder, wordt dit niet automatisch aan ons doorgegeven. Je moet dit dus zelf regelen.
Zeg je de afspraak niet op tijd af? Dan kunnen wij kosten in rekening brengen, zoals gederfde inkomsten. Was het voor jou onmogelijk om op tijd af te zeggen? Bijvoorbeeld door een onverwachte ziekenhuisopname? Dan hoef je deze kosten niet te betalen, mits je dit kunt aantonen.
Lees hier meer over hoe je schade kunt melden.
Een aangenaam thuis, daar zorgen wij voor. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Daarom horen wij graag hoe je onze ondersteuning ervaart. Laat jouw mening weten via het cliënttevredenheidsonderzoek.
Wil je meedoen? Vul dan hier jouw gegevens en mailadres in.
De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en draagt bij aan het verbeteren van onze dienstverlening. Graag hoort de cliëntenraad ook jouw ideeën. Wil je een onderwerp onder de aandacht brengen? Neem dan contact op.