Ik ben cliënt en wil contact met Tzorg
Ik ben nog geen cliënt en wil contact met Tzorg
Veelgestelde vragen
Onze thuishulpen en begeleiders willen jou zoveel mogelijk vrij laten in hoe jij woont en leeft, maar er zijn een paar regels die voor alle cliënten gelden. Het is namelijk belangrijk om het onderling vertrouwen niet te schaden. Daarom hebben wij voor jou als cliënt enkele gedragsregels opgesteld.
Kun je op het afgesproken moment geen ondersteuning ontvangen? Meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren bij jouw planbureau van Tzorg. Let op: als je je afmeldt bij een andere zorgaanbieder, wordt dit niet automatisch aan ons doorgegeven. Je moet dit dus zelf regelen.
Zeg je de afspraak niet op tijd af? Dan kunnen wij kosten in rekening brengen, zoals gederfde inkomsten. Was het voor jou onmogelijk om op tijd af te zeggen? Bijvoorbeeld door een onverwachte ziekenhuisopname? Dan hoef je deze kosten niet te betalen, mits je dit kunt aantonen.
Lees hier meer over hoe je schade kunt melden.
Vind jouw aanspreekpunt bij Tzorg
Naast jouw hulp of begeleider, heb je ook contact met de zorgcoördinator en het planbureau.
De zorgcoördinator is jouw eerste aanspreekpunt voor vragen over jouw zorg. Met het planbureau heb je contact over de planning. Vul hieronder jouw postcode in en klik op de button eronder. Daar vind je het telefoonnummer of e-mailadres van jouw zorgcoördinator en planbureau.
Is je vraag niet beantwoord?
Wij nemen graag contact met je op om te helpen. Dit doen we per e-mail of telefonisch. Wat heeft je voorkeur?
Of, bel ons
Om je telefonisch zo goed mogelijk te helpen willen we graag weten in welke regio je huishoudelijke hulp of individuele begeleiding krijgt. Zo koppelen we je aan de juiste persoon.