LinkedIn Facebook Twitter Volg ons via

Kwaliteit

Tzorg neemt de kwaliteit van haar dienstverlening heel serieus. Als belangrijke leidraad voor de kwaliteit van de uitvoering van de zorg bij cliënten, de evaluatie en de bijstelling daarvan wordt de kwaliteit bepaald n.a.v. de evaluatiemethode die het CKZ (Centrum Klantervaring Zorg) toepast.

De kernafspraken van de werkwijze van Tzorg daarbij zijn:

  • Duidelijke afspraken
  • Zorgvuldige communicatie
  • Correcte houding richting de cliënt
  • Respect voor privacy
  • Betrouwbare en deskundige hulp met het oog op de effectiviteit van onze dienstverlening.

Zorg en aandacht voor de cliënt staan voorop bij Tzorg.

Betrokken medewerkers spelen ook een grote rol bij de kwaliteit van onze zorg. Betrokkenheid betekent immers ook open staan voor wensen, vragen en kritiek van cliënten en zo kunnen we de zorg continu verbeteren.

Om te weten hoe onze cliënten denken over de dienstverlening van Tzorg voeren wij regelmatig een cliënttevredenheidsonderzoek uit. Natuurlijk horen wij ook graag uw mening. Wanneer u vragen hebt over de kwaliteit, kunt u wellicht het antwoord vinden bij de meest gestelde vragen. Wanneer dat niet het geval is, stel dan uw vraag via ons contactformulier.

Wilt u weten wat cliënten, medewerkers en gemeenten van Tzorg vinden, klik dan hier.

Meest gestelde vragen

Klik hier voor een overzicht van de meest gestelde vragen door cliŽnten.

Lees verder

Aanvraag formulier

Wilt u hulp van Tzorg aanvragen? Klik dan hier en vul het formulier in.

Naar het formulier

Waar is Tzorg actief?

Vul uw postcode in en ontdek of Tzorg ook in uw gemeente actief is.


Tzorg is 24 uur per dag
bereikbaar via
088-002 55 00
(lokaal tarief).

Mail ons